Kitaplar

Analyzing the Strategic Role of Social Networking in Firm Growth and Productivity
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Dijital İletişim>İletişim Araştırmaları
The Role Of Social Media in Shaping Marketing Strategies in the Airline Industry
2016
Bilimsel Kitap
İngilizce
AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
Basılı
IGI Global United Kingdom
Sosyal Medya Okuryazarlığı
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Dijital İletişim>İletişim Araştırmaları>Medya Okuryazarlığı
Sosyal Medyadaki Kullanıcıların Haber Paylaşımlarında Teyit Etme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi
2022
Bilimsel Kitap
Türkçe
TÜRKİYE
Basılı
Nobel Akademik Yayıncılık
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Dijital İletişim>İletişim Araştırmaları>Görsel Okuryazarlık,Sosyal Medya,Dijital İçerik
Görsel Okuryazarlık Kapsamında Dijital Medya İçeriklerinin Değerlendirilmesi: Capsler Üzerine Bir İnceleme
2022
Bilimsel Kitap
Türkçe
TÜRKİYE
Elektronik
Iksad Yayınevi
The Effects of Interaction Design in Mobile Publishing
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Dijital İletişim>İletişim Araştırmaları
2022
Bilimsel Kitap
İngilizce
TÜRKİYE
Basılı
Kriter Yayınevi
Dijital ve Sonrası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Dijital İletişim>İletişim Araştırmaları
Günümüzde Medya İçeriklerinin Algılanmasında Dijital Medya Okuryazarlığının Önemi
2021
Bilimsel Kitap
Türkçe
TÜRKİYE
Basılı
Urzeni Yayınevi