Bildiriler

COVID-19 Sonrası Türkiye’de Sanat Galerilerinin Sosyal Medya Kullanımı
Balkan Zirvesi 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmamış
Özet bildiri
Trip Advisor as a Tool of Customer Relationship Management of Turkey's Hotels
European Conference on Social Media ECSM 2014
İNGİLTERE
İngilizce
Yayımlanmamış
Tam metin bildiri
Internet and Advertisement Taxation
Yeni Medyada Yaklaşımlar: 1. Uluslararası Yeni Medya Konferansı
TÜRKİYE
İngilizce
Yayımlanmamış
Tam metin bildiri
Kurum İmajının Oluşmasında Sosyal Medyanın Etkisi Garanti ve Akbank Örneği
1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmamış
Tam metin bildiri
Human Organization Role of Cyber Communication as a Single Nation inReaction to a Social Disaster Gzmit Gölcük and Van Erció Earthquakes as Case Studies
10th International SymposiumCommunication in the Millennium
TÜRKİYE
İngilizce
Yayımlanmamış
Tam metin bildiri
Pandemi Döneminde Distopik Anlatılar Bağlamında Bilgi ve Yaratıcılığı Önemi: Platform Filmi Üzerine Bir İnceleme
Balkan Zirvesi 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmamış
Özet bildiri
Sağlık İletişiminde Afişlerin Önemi: Anne Sütü ve Anne Sağlığı İle İlgili Sosyal Afişler Üzerine Bir İnceleme
2. Uluslararası Tıp, Sağlık ve İletişim Bilimleri Kongresi
TÜRKİYE
İngilizce
Yayımlanmamış
Özet bildiri