Bildiriler
A REMOTE ACCESS TOOL FOR EFFICIENT SERVER MANAGEMENT
9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
Bilgi Güvenliğinde En Çok Tercih Edilen Uygulamaların Belirlenmesi
UGEBAK 2019 - ULUSLARARASI GELECEĞİN EĞİTİMİNE BAKIŞ KONFERANSI
KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ
Türkçe
Kabul Edildi
Tam metin bildiri
Gamification Education for Sustainability and Parents’ Views on Applications
The Asian Conference on Education & International Development (ACEID)
JAPONYA
İngilizce
Kabul Edildi
Özet bildiri
VERİMLİ SUNUCU YÖNETİMİ İÇİN BİR UZAKTAN ERİŞİM ARACI
9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
SİBER GÜVENLİKTE AÇIK PORTLARI BULAN GÜÇLÜ BIR ARAÇ:
THUNDERGADGET
9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Tam metin bildiri
ÇOK KULLANICILI VE HIZLI KLAVYE KULLANIMINI DESTEKLEYEN OYUNLAŞTIRMA UYGULAMASI: TEBEŞİR MACERASI
9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Tam metin bildiri
Statistical Determination of Parents’ Use of Gamification Applications According to the Technology Acceptance Model
CEUR Workshop Proceedings
İngilizce
Yayımlanmış
Tam metin bildiri
Özel Eğitime Gereksinim Duyan Çocuklarda Makey Makey ile Kavram Öğretiminin Etkililiği
4. Bütünleştirme Okullarında Etkili Liderlik ve Yönetim– ELMIS 2019
İngilizce
Kabul Edildi
Tam metin bildiri
THE EFFECTIVENESS OF TEACHING ENGLISH WITH MAKEY MAKEY IN CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER
INTCESS 2020- 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND, SOCIAL SCIENCES
İngilizce
Kabul Edildi
Tam metin bildiri
DETERMINING THE GAMIFICATION USER TYPES OF GIFTED CHILDREN AND THEIR PARENTS, AND EXAMINING THEM IN TERMS OF MOTIVATION
7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND, SOCIAL SCIENCES
İngilizce
Kabul Edildi
Tam metin bildiri
Uzaktan Eğitim Sisteminin Bilgi Güvenliği Açısından İncelenmesi
YÖNETİM ARAŞTIRMALARI / MÜHENDİSLİK UYGULAMALARI SEMPOZYUMU
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmamış
Özet bildiri