Tez Danışmanlığı

Social networks, parasocial interactions and influencer marketing: Analysis of the impact on consumer perception and behaviour
Yüksek Lisans / Yazar: CHRİSTİANE MYRİAM RACHEL OUEDRAOGO
Türkiye
2025
The impact of perceived consultancy firm service quality on satisfaction with higher education services
Yüksek Lisans / Yazar: MOHAMMAD TAMİM ARYAEE
Türkiye
2024
Firmalarda bilişim teknolojileri yetkinliği düzeyinin dijital pazarlama yetenekleri üzerindeki etkisi
Yüksek Lisans / Yazar: SEDA PEKER
Türkiye
2024
Endüstriyel otomasyon sektöründe aracıların çoklu kanaldan bütünleşik kanala geçiş niyetine yönelik ampirik bir araştırma
Yüksek Lisans / Yazar: AYDIN ÖZDEMİR
Türkiye
2023
Covid-19 döneminde Türkiye'deki tüketicilerin algılanan çevrimiçi risk ve internetten alışveriş eğilimleri
Yüksek Lisans / Yazar: OMER BIN ALKHATTAB MAGHASBI
Türkiye
2023
The comparison of digital marketing strategies used by Turkish and local businesses in the Iraqi apparel market
Yüksek Lisans / Yazar: FADİYYA NOORİ HASAN ALJUMAILI
Türkiye
2022
The link between service quality and customer-brand relationships in the Nigerian consumer banking sector
Yüksek Lisans / Yazar: EMMANUEL UZOR IKPEAMANAM
Türkiye
2022
The relationship between gender and the key aspects of online consumer behavior
Yüksek Lisans / Yazar: ALİ N A YOUNES
Türkiye
2022
Türkiye'de güncel politik pazarlama ve seçmen davranışını etkileyen faktörler: 2019 İstanbul Yerel Seçimleri analizi
Yüksek Lisans / Yazar: ELİF KİLİT
Türkiye
2021
Spor merkezlerinde diyetisyen hizmeti sunulmasının hizmet kalitesi algısı ve müşteri motivasyonu ilişkisi üzerindeki düzenleyici rolü
Yüksek Lisans / Yazar: ORÇUN BAKIR
Türkiye
2021
The relationships among competitive advantage building factors, competitive trategies, and marketing performance: the case of Al-Ghadeer Animal Feed Business in Babil
Yüksek Lisans / Yazar: JAFAAR AL-MAMOORI
Türkiye
2021