Tez Danışmanlığı

FİRMALARDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ YETKİNLİĞİ DÜZEYİNİN DİJİTAL PAZARLAMA YETENEKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yüksek Lisans / Yazar: SEDA PEKER
Türkiye
2024
Endüstriyel otomasyon sektöründe aracıların çoklu kanaldan bütünleşik kanala geçiş niyetine yönelik ampirik bir araştırma
Yüksek Lisans / Yazar: AYDIN ÖZDEMİR
Türkiye
2023
Covid-19 döneminde Türkiye'deki tüketicilerin algılanan çevrimiçi risk ve internetten alışveriş eğilimleri
Yüksek Lisans / Yazar: OMER BIN ALKHATTAB MAGHASBI
Türkiye
2023
The comparison of digital marketing strategies used by Turkish and local businesses in the Iraqi apparel market
Yüksek Lisans / Yazar: FADIYYA NOORI HASAN ALJUMAILI
Türkiye
2022
Digital marketing success for medium-sized businesses a qualitative study
Yüksek Lisans / Yazar: RAMİ ABDUHAMZA ABDULLAH ABDULLAH
Türkiye
2022
The impact of organizational communication network on CRM performance: The mediating role of knowledge base
Yüksek Lisans / Yazar: RAMA AL-SHAYEB
Türkiye
2022
The link between service quality and customer-brand relationships in the Nigerian consumer banking sector
Yüksek Lisans / Yazar: EMMANUEL UZOR IKPEAMANAM
Türkiye
2022
TOGG projesinin Porter'in Elmas modeli ile rekabetçilik analizi
Yüksek Lisans / Yazar: CAN YILMAZCAN
Türkiye
2022
Beliefs, attitudes and consumer responses toward outdoor advertising in Saudi Arabia
Yüksek Lisans / Yazar: MARAM ADDAS
Türkiye
2022
Türkiye'de güncel politik pazarlama ve seçmen davranışını etkileyen faktörler: 2019 İstanbul Yerel Seçimleri analizi
Yüksek Lisans / Yazar: ELİF KİLİT
Türkiye
2021
Spor merkezlerinde diyetisyen hizmeti sunulmasının hizmet kalitesi algısı ve müşteri motivasyonu ilişkisi üzerindeki düzenleyici rolü
Yüksek Lisans / Yazar: ORÇUN BAKIR
Türkiye
2021
The relationships among competitive advantage building factors, competitive trategies, and marketing performance: the case of Al-Ghadeer Animal Feed Business in Babil
Yüksek Lisans / Yazar: JAFAAR AL-MAMOORI
Türkiye
2021