Bildiriler
                                                            Ramazan Ayının Dönemsel Bir Etki Olarak Mağaza Sadakati ve Marka Ederine İlişkin Rolü
                                                        
                                                    
                                                            4th Global Business Research Congress  (GIAK 2018)
                                                        
                                                                                                                                                                TÜRKİYE
                                                        
                                                                                                                                                                Türkçe
                                                                                                                                                                Yayımlanmış
                                                                                                                                                                Tam metin bildiri
                                                                                                    
                                                            Digital Marketing Strategies in The Iraqi Apparel Market
                                                        
                                                    
                                                            2nd International Congress on Scientific Advances  (ICONSAD 22)
                                                        
                                                                                                                                                                TÜRKİYE
                                                        
                                                                                                                                                                İngilizce
                                                                                                                                                                Yayımlanmış
                                                                                                                                                                Özet bildiri
                                                                                                    
                                                            Successful Digital Marketing Practices for Medium-Sized Businesses
                                                        
                                                    
                                                            1st International Conference on Engineering, Natural and  Social Sciences (ICENSOS 22)
                                                        
                                                                                                                                                                TÜRKİYE
                                                        
                                                                                                                                                                İngilizce
                                                                                                                                                                Yayımlanmış
                                                                                                                                                                Özet bildiri
                                                                                                    
                                                            Gender and Online Consumer Behaviour
                                                        
                                                    
                                                            1st International Conference on Scientific and Academic  Research (ISCAR 22)
                                                        
                                                                                                                                                                TÜRKİYE
                                                        
                                                                                                                                                                İngilizce
                                                                                                                                                                Yayımlanmış
                                                                                                                                                                Özet bildiri
                                                                                                    
                                                            Türkiye’de Güncel Politik Pazarlama: 2019 İstanbul Yerel Seçimleri Analizi
                                                        
                                                    
                                                            IV. Uluslararası Ekonomi, Siyaset ve Yönetim Sempozyumu (ISEPA ’21)
                                                        
                                                                                                                                                                TÜRKİYE
                                                        
                                                                                                                                                                Türkçe
                                                                                                                                                                Yayımlanmış
                                                                                                                                                                Tam metin bildiri
                                                                                                    
                                                            Diyetisyen Hizmeti Sunumunun Fitness Merkezlerinde Hizmet Kalitesi Algısı ve Müşteri Motivasyonuna İlişkin Rolü
                                                        
                                                    
                                                            2nd International Congress on Economics and Administrative Sciences: ‘New Threats and Opportunities in Global Politics and Economics’
                                                        
                                                                                                                                                                TÜRKİYE
                                                        
                                                                                                                                                                Türkçe
                                                                                                                                                                Yayımlanmış
                                                                                                                                                                Özet bildiri
                                                                                                    