Bildiriler
Ramazan Ayının Dönemsel Bir Etki Olarak Mağaza Sadakati ve Marka Ederine İlişkin Rolü
4th Global Business Research Congress (GIAK 2018)
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Tam metin bildiri
Digital Marketing Strategies in The Iraqi Apparel Market
2nd International Congress on Scientific Advances (ICONSAD 22)
TÜRKİYE
İngilizce
Yayımlanmış
Özet bildiri
Successful Digital Marketing Practices for Medium-Sized Businesses
1st International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences (ICENSOS 22)
TÜRKİYE
İngilizce
Yayımlanmış
Özet bildiri
Gender and Online Consumer Behaviour
1st International Conference on Scientific and Academic Research (ISCAR 22)
TÜRKİYE
İngilizce
Yayımlanmış
Özet bildiri
Türkiye’de Güncel Politik Pazarlama: 2019 İstanbul Yerel Seçimleri Analizi
IV. Uluslararası Ekonomi, Siyaset ve Yönetim Sempozyumu (ISEPA ’21)
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Tam metin bildiri
Diyetisyen Hizmeti Sunumunun Fitness Merkezlerinde Hizmet Kalitesi Algısı ve Müşteri Motivasyonuna İlişkin Rolü
2nd International Congress on Economics and Administrative Sciences: ‘New Threats and Opportunities in Global Politics and Economics’
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri