Tez Danışmanlığı

OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUĞU OLAN ANNELERİN ALGILADIĞI EBEVEYN TUTUMU VE KENDİ EBEVEYN TUTUMUNUN, ÇOCUKLARININ YAŞADIĞI DUYGUSAL VE DAVRANIŞSAL PROBLEMLERE OLAN YORDAYICI ETKİSİ
Yüksek Lisans / Yazar: DİLAN ORAK
Türkiye
2024
Dijital oyun bağımlılığı ile sürekli öfke-öfke ifade tarzları arasındaki bir ilişkiye rekabetçi tutumun moderatör olarak incelenmesi
Yüksek Lisans / Yazar: YUSUF BEYATLI
Türkiye
2023
Gebelerde nesne ilişkileri ile prenatal bağlanma arasındaki ilişkinin savunma mekanizmaları açısından incelenmesi
Yüksek Lisans / Yazar: HANDE NİL ARICAN
Türkiye
2023
Algılanan ebeveyn kabul-reddi ile zararlı alkol kullanımı arasındaki ilişkide aleksitimi aracı rolünün incelenmesi
Yüksek Lisans / Yazar: İLAYDA UÇAR
Türkiye
2023
Bireylerin madde kullanma eğilimi ile yaşam amacı arasındaki ilişki ve bu ilişkide öz kontrolün moderatör rolünün incelenmesi
Yüksek Lisans / Yazar: CEYLAN SAĞLAM
Türkiye
2023
Kişilerde algılanan ebeveyn tutumu ile öz eleştiri arasındaki ilişkide öz şefkatin moderatör rolünün incelenmesi
Yüksek Lisans / Yazar: ZEYNEP İLAYDA ÜNLÜ
Türkiye
2023
Zihinselleştirme ve somatizasyon arasındaki ilişkide otantikliğin aracı rolü
Yüksek Lisans / Yazar: ALEV ATAKAN
Türkiye
2023
SOSYAL DESTEK VE BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN GENEL ERTELEME DAVRANIŞINA ETKİSİ
Yüksek Lisans / Yazar: NALAN KOÇER
Türkiye
2023
Hastane çalışanlarının algılanan stres düzeyleri ve psikolojik sağlamlık durumlarının öznel iyi oluş durumları ile ilişkisinin değerlendirilmesi
Yüksek Lisans / Yazar: HATİCE OCAK
Türkiye
2022
COVID-19 pandemisinde testi pozitif çıkan bireylerin yalnızlık seviyeleri ve depresyon düzeyleri arasındaki ilişkide sosyal desteğin aracı rolünün incelenmesi
Yüksek Lisans / Yazar: BURAK GÜNDOĞDU
Türkiye
2022
Öz denetim becerileri ve duygu düzenleme güçlüğü arasındaki ilişkide psikolojik sağlamlığın aracı rolünün incelenmesi
Yüksek Lisans / Yazar: ÇİĞDEM GEZİCİ
Türkiye
2022
Effect of co-creation strategy on product performance: A research in manufacturing sector
Yüksek Lisans / Yazar: MERVE DUMAN
Türkiye
2021
The role of digital marketing on customer buying behavior
Yüksek Lisans / Yazar: BAKIR ALIYEV
Türkiye
2019
An awareness research for neuromarketing that is a new scientific way of doing market research
Yüksek Lisans / Yazar: RABİA ÇEVİK
Türkiye
2015