Bildiriler

Erken Müdahale Uygulamaları Bağlamında Afetlerin Çocuklar Üzerindeki Etkilerinin Değerlendirilmesi
8.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025)
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
48-72 Aylık Çocukların Doğa Algılarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi: Doğa Temelli Eğitim Programı ve MEB Okul Öncesi Eğitim Programı Örneği
8.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025)
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
Bir Dijital Rehber Olarak Ebeveynlerin Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bağlamında İnternet ve Sosyal Medya Araçlarını Kullanım Durumları
8.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025)
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
Okul Öncesi Sınıflarındaki Resimli Çocuk Kitaplarının Çocuk Edebiyatı İlkeleri Bağlamında İncelenmesi
9. Ulusal Çocuk Gelişimi Öğrenci Kongresi
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
Okul Öncesi Eğitim Planlarının Hareket Etkinlikleri Yönünden İncelenmesi
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
Mühendis Olmaya Adım Adım Çocuk Evleri Örneklemi
I. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
Türkçe
Reflections of the Early Childhood STEM Professional Development Program on Teachers, Children and Families
76th OMEP World Assembly and Conference
TAYLAND
İngilizce
Yayımlanmamış
Özet bildiri
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Okul ve Ev Ortamında İzledikleri Çizgi Filmlerin Eğitsel Açıdan İncelenmesi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
Hayalimdeki Oyun Parkı: Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Oyun Parkı Algılarının Çizimleri Aracılığıyla İncelenmesi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fene Yönelik Bilgi ve Tutum Düzeylerinin Fen Eğitimi Uygulamalarına Yansımaları
International Education Congress
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Gelişime Uygun Uygulamalara Yönelik İnançları ile Çok Kültürlülüğe Yönelik Tutumları ve ÖzYeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
International Education Congress
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla COVID-19 Salgının Eğitim Sürecine ve Öğretmenlerin Mesleki Gelişimine Yansımaları
11. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
TÜRKİYE
Türkçe
Yayımlanmış
Özet bildiri